събота, 28 февруари 2009 г.

По природа съм родена кучка


По природа съм родена кучка.
С лая си нахапах и луната.
Не бягай. Все ще ти се случа.
Неизбежна съм. Като проклятие.

В кръвта ми е. Като зараза.
Не се проклинам. Даже се гордея.
До кокал хапя. За запазване.
И върху тръните живея.

И нищо лично. Много ще ме мразят.
Заради ризата. Тъкана от измислици.
Небе да имат, пак ще се удавят.
В мъртвата река. С горчиви истини.

По природа съм родена кучка.
Вятърът целуваше гърдите ми.
Добра съм. Но научена.
Гримирам даже и сълзите си .

2 коментара:

  1. Ха-ха, брутално!
    Интересни образи си завъртяла тук. Тия преливки от реалното животно куче към душевното предразположение... Уловила си много добре някои истини, що се касае до женския характер.
    Стига съм ти писал глупости, че мога да ти изпиша още цяла страница. Браво!
    P.S.> Абе, преди те бях откривал в откровения-та, Краси Йорданов ме беше инструктирал преди около половин година, че и повече.
    Преди 2-3 дни пак опитах, но този път не успях. Защо така?

    ОтговорИзтриване
  2. еми... отидоха ни на зле отношенията с "шефовете " , така че ... има bg-art.net или hulite.net :)

    ОтговорИзтриване